Oops!

Hoppsan vad länge sen det var jag skrev. Men jag har väl inte haft något sådär jättespännande att dela med mig av.

I alla fall så har min lilla goseplutt till hund fyllt år, han blev hela 1år i fredags (9/3). Han är lika knäpp som vanligt och är inte riktigt som alla andra, haha. Men lika söt ändå :)
Jag själv har gått och blivit 20år och tagit körkort sen sist. Det som väntar nu är studenten 8/6 och som jag längtar, äntligen är det min tur! Efter 4år på gymnasiet, varav 2 var ett rent h-vete för mig.
Jag är verkligen såå glad att jag bytte skola och linje, jag vet inte alls om jag hade klarat att gå kvar där jag gick först.
Ja, det var väl allt jag hade att berätta just nu. Jag ska försöka komma tillbaka och skriva mer, men jag sitter knappt vid datorn längre och då blir det som det blir.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback