Måndag igen.

Vart tar alla veckor vägen egentligen tiden bara flyger iväg känns det som.
Idag har jag hunnit vara på skolan och även hjälpt mamma att köra iväg lite mat till ett ställe. Började skolan 09.50 och slutade 11.00, älskar måndagar, haha. Sen for jag upp till mamma och bytte bil så jag kun de köra ut maten och jag trodde ärligt att jag skulle blåsa av vägen. Fy vad det blåser ute idag!
Inte ens hunden vill vara ute idag för han tycker det blåser för mycket, gohunden.
Och nu då, var ska jag göra nu? Jag har ingen aning, ska läsa lite bloggar och sen ska jag nog bara kolla på tv och vänta på att pappa kommer hem. Förhoppningsvis så hittar jag och pappa på något roligt, kanske åka på Jula en sväng eller så.
Tack och hej för mig!

Kommentarer
ENDENISE - a mama's story säger:

sv: tack fina för dina ord! kram

2012-04-12 | 20:29:05
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback