Presentförslag

Jag skulle behöva lite hjälp med presentförslag till en tös som blir 4år. 
En cykel och lite kläder är bestämt att hon ska få, men det känns lite tråkigt att bara få det.
Så jag tar jättegärna emot lite förslag på vad man kan köpa :)
Andra förslag jag mer än gärna tar emot är förslag om var jag ska skriva om, så jag kommer igång att blogga igen. Jag tycker att det är så himla kul att blogga, men det är lite tråkigt att läsa om samma saker varje dag tycker jag. Och mina dagar ser nästan likadana ut varje dag.
Nu ska jag nog läsa lite bloggar och kolla om det finns något bra på tv medan jag väntar på att min fina J ska komma tillbaka hem. Han är nämligen i maskinhallen och skruvar med sin folkracebil, det är bara en månad kvar till första tävlingen så det är lika bra jag låter honom hålla på, haha.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

sv: bilder vill man ju alltid se i bloggar :) Så mer bilder :D

2012-04-12 | 22:01:20
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback