Härliga helg!

Helgen som varit (och är fortfarande) har varit supermysig! Har spenderat den hemma hos min fina J och det har bara varit vi här nästan. Det är inte varje helg som det är så lugnt och skönt som det varit i helgen, då det oftast är så att Js släkt bor här också, fast på gården bredvid.
I fredags tog vi det bara lugnt hemma med lite tv-tittande och avslutade kvällen med att spela Mario Kart. Igår tog vi det lugnt hela dagen, eller i alla fall jag, J skruvade lite med folkracebilen. Innan jag visste ordet av det var vi påväg till Rissna för att hämta lite grejer så J kunde fortsätta skruva, väl där blev vi bjuden på äppelpaj och vaniljsås och oj så gott det var! När vi skulle hem stannade vi till på pizzerian i Stugun för att äta middag. Vi fick vänta i 40minuter på våra pizzor, helt sjukt! Sen for vi hem och avslutade även denna gång med Mario Kart! :D
Vad händer idag då? Ja, J han är och städar i maskinhallen medan jag och vovven är kvar hemma. Vi ska väl strax gå dit bort för att se hur det går för honom, sen blir det lunch!
Det var min helg det, ge mig gärna fler sånna helger för då blir jag glad ;)
Och gärna lite sommar också, då blir jag ännu gladare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback