Grått väder

Vilket tråkigt väder jag vaknade upp till idag, det snöar så in i bomben! :/
Eller inte nu längre, men det gjorde till för inte så längre sen. Jag som verkligen inte vill ha mer snö, jag vill ju ha sommar, sol och värme!
Just nu sitter jag och väntar på att Linnsan ska höra av sig och säga att hon har slutat så vi kan åka in på stan så jag kan köpa ett strassband till min balklännig som svärmor ska göra om lite grann :)
Sen måste jag förbi bolaget en sväng också, det är 50-dagars imorgon (50 dagar till studenten) och då ska vi i klassen träffas och umgås lite, sen går vi nog ut en sväng på krogen. Så jag måste handla lite dricka till imorgon så jag slipper åka dit imorgon.
Nu fick jag ett sms av Linnsan och hon har nu slutat, så det är bäst jag gör mig iordning för stan :)
Bjuder på en gammal bild på mig i brist på bilder.

Kommentarer
ENDENISE - a mama's story säger:

sv: i try, kram och tack!

2012-04-17 | 19:21:12
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback