God morgon!

God morgon världen! Eller för mig känns det faktiskt som mitt i dagen just nu, då jag klev upp 05.10! Det är inte okej att kliva upp så tidigt, speciellt inte eftersom jag börjar skolan 12.00.
Men varför kliver jag då upp så förfärligt tidigt mån tro? Jo, det är för att jag sov hos J inatt och istället för att ta egen bil och slösa massa bensin så åker jag med han. Och då får jag så lov att kliva upp så jag tar mig in till stan med honom på morgonen. Han bor nämligen några mil utanför stan så det tar ungeför 30minuter att åka in till stan.
Idag är det som jag nämt tidigare 50-dagars. Vi ska ju samlas och umgås är det tänkt, men vi har ingenstans att vara :/ Jag hoppas verkligen att det löser sig under dagen för det skulle vara kul om hela klassen kunde vara tillsammans för en gångs skull. Annars får vi väl dela upp oss och ses inne på stan på kvällen istället.



Bjuder på en hygglo bild sen min storebrors bröllop i juli. Den bjuder jag på :D
Nu ska jag gå ut med hunden, tjing!

Kommentarer
Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !! säger:

Hej du missar väl inte din chans att synas framför tusentals med läsare va? Var med i min Dagens blogg tävling, hade vart jättekul om du var med! ^^,

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-10.html#comment

var gärna med igen, KRAM

2012-04-18 | 20:16:38
Bloggadress: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback