Äntligen helg!

Jajemen, som rubriken lyder så har jag tagit helg idag. Jag är ledig på fredagar då jag inte läser den kursen som min klass gör, eftersom jag redan läst den kursen en gång. 
Och det är inte en vanlig helg, det är långhelg! Jag är ledig fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag, hur skönt är inte det då? Jag får ju nästan ett lov till, haha. Anledningen till att jag är ledig måndag är att min lärare är i Barcelona och hon tyckte inte vi skulle behöva komma på skolan för en timmes lektion utan lärare så hon gav oss ledigt. Tisdagar är jag alltid ledig också så det var inget nytt.

Igår var det ju 50-dagars och hejsan va roligt vi hade! Vi var 5 stycken tjejer som satt hemma hon en av oss och förkrökade. Vi körde lite jag har aldrig och sådana obligatoriska grejer, haha. Vid 23.00 ungefär så drog vi ut på krogen och träffade lite folk, men på det första stället blev vi nog bara 30minuter eftersom vi hade bestämt att vi skulle gå till en större krog som har dansgolv och så. Vi hämtade våra jackor och gick. Men när vi kom fram dit vi hade tänkt gå så såg vi att det var stängt! Vad i hela friden är det för sätt då!? Det är den enda onsdagen som dom har haft stängt på jag vet inte hur länge. När vi inte kunde gå in dit så gick vi till en annan krog och satt och pratade en stund. 01.20 ungefär var jag hemma och låg i sängen.
Tack för kvällen tjejer, det gör vi om någon gång :)
Nu ska jag fortsätta spela Mario Kart ;) Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback