Slödag

Idag har varit en riktig slödag för min del. Jag är fortfarande sjuk så jag stannade hemma från skolan idag och kurerade mig. Jag ska nämligen på körskolan imorgon och då vill jag inte vara sjuk!
Jag har varit med pappa hela dagen, vi åkte till mammas restaurang och åt lunch, stuvade makaroner och köttbullar, kunde inte bli bättre! Sen for vi på Dollarstore och skulle köpa lite hundgodis, men vi gick därifrån med betydligt mer än så. Vi hittade julgardiner till köket också, så nu har vi julat till det rejält i köket, haha. Undra bara vad mamma säger när hon kommer hem :P
Det är vad jag har gjort idag, och nu sitter jag här. Har precis haft mitt obligatoriska "3-fika", annars får jag ont i mitt stackars fika-hjärta, haha.
Nej, nu är det nog med babbel. Nu ska jag gå och hämta min kamera så jag kan lägga in lite bilder på datorn, som jag senare kan använda i bloggen. Det blir ju så tråkigt med bara inlägg utan bilder.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback