Nervös

Klev upp extra tidigt idag för att jag skulle göra mig lite havregrynsgröt, och det var verkligen värt det för oj så gott det var!
Nu ska jag äta färdigt och dricka upp mitt te, sen ska jag ut med hunden.
Jag kommer nog inte hinna med att skriva idag, för snart åker jag på skolan och sen är jag inte hemma förän runt 7-tiden ikväll. Jag ska först på körlektion för första gången på ett år och sen ska jag på riskettan. Jag är verkligen jättenervös inför båda grejerna. Så ja, överlever jag körlektionen så uppdaterar jag när jag kommer hem, haha skämt o sido.

Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar. säger:

Vill du tjäna pengar på din blogg eller hemsida? Isf har jag några vettiga tips! Tveka alltså inte och läs mitt inlägg.

http://sense.webblogg.se/2011/december/chayenne-tipsar-1.html

Kom igen fokes! Det tar bara några sekunder av din tid

2011-12-16 | 21:58:48
Bloggadress: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback