Dag 3 - Min familj

Min familj består av min mamma Anki, min pappa Calle, min storasyster Helene(Henna), min storebror Anders och jag. Vi är alltså 5 stycken i min familj, plus hunden.
Det finns inte så mycket att säga om min familj, vi är väl en vanlig "svenssonfamilj" skulle jag tro, men villa, volvo och vovve.
Sen har jag min egen lilla familj också, eller nästan i alla fall. J har en dotter som är hos oss varannan helg, men jag hoppas att det snart kan utökas så han får varannan vecka. Det är min egna lilla familj det, som jag tyvärr inte kan skriva så mycket om.

Kommentarer
Smsa Låna säger:

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 | 23:14:46
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback