Dag 2 - Min kärlek

Min kärlek är såklart kärleken jag har till min fina pojkvän J, även kärleken till hunden. Till min familj och mina vänner har jag såklart också kärlek.
J är den bästa jag vet och jag hoppas verkligen att det är honom jag kommer leva med resten av mitt liv. Som det känns just nu så kommer vi att få ett otroligt lyckligt liv, med hus, vovve och barn. (Det är i alla fall vad jag vill, haha). Han har ju redan hus och en dotter och jag har hund. Så vi är en bit på väg ;)
Kärleken till min hund är något speciellt. Min familj har haft hund förut och jag är uppvuxen med hundar runt omkring mig. Men nu på senare tid har jag velat ha min egna hund, som bara är min och som jag bestämmer över. Mamma och pappa har sagt nej nej nej och åter nej i flera år nu. Men så i våras fick jag som jag ville och sökandet efter hund började. I September hittade jag min fina lilla Border colliegrabb i en annons. Det var verkligen kärlek vid första ögonkasten, finare hund finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback