Dag 1 - Om mig

Ja nu kör jag igång med listan.

Jag är alltså Frida, en tjej på 19år och bor i Jämtland. 
Jag går barn & Fritidsprogrammet år3 och jag tycker faktiskt att det är kul att gå till skolan på dagarna. Sådan är jag, haha. När jag inte är i skolan så umgås jag med min supersöta hund, Tjabo, som är en Border colliegrabb på 9månader. 
Jag bor hemma hos min mamma och pappa, men spenderar även mycket tid hos min pojkvän Johan (som jag kommer att kalla J i bloggen).
Jag har två syskon också, en storasyster som är 34år och en storebror som är 30år.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska berätta om mig själlv mer, det är lättare om ni frågar om ni undrar något :)
Ja, det var väl allt för tillfället. Jag ska försöka skriva ett inlägg till ikväll, men jag lovar inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback