Blogginnehåll

Tänkte skriva mig ett inlägg om vad bloggen troligtvis kommer att handla om. 
Jag kommer nog att skriva mycket om min hund och vad vi hittar på om dagarna. Jag kommer även att skriva om mina dagar i skolan och vad jag gör annars på dagarna. 
Något som kanske kommer upp lite då och då är inlägg om renovering. J köpte hus i somras och nu ska vi försöka få det att bli lite mer "vi". Hela huset är just nu furufärgat invändigt och jag tål det verkligen inte.
Eller, nu ljög jag. Vi har faktiskt målat hallen och till min förtjusning så blev det grönt och fint! (Älskar grönt)

Ja, that's about it tror jag. Jag kommer alltså skriva om lite allt möjligt.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback